קורס הפסיכומטרי הפרטי של אחד על אחד מנוהל ע“י מורה פסיכומטרי אשר מלווה אותך צעד צעד מרגע ההרשמה אל הקורס ועד ליום שאחרי הבחינה.

 

הקורס בנוי ממסגרת גמישה של שעות שתקבע ביחד עם המורה הפרטי שלך, מומלץ להתחיל את הקורס כשלושה חודשים לפני מועד הבחינה וזאת בכדי לאפשר זמן רב להפנמה ותרגול מדורג של החומר.

בתחילת הקורס יתבצע אבחון פסיכומטרי מקיף כך שלאורך הקורס כולו נעבוד על הנושאים החלשים שלך עד שנביא אותך למקסימום האפשרי. אין אנשים אחרים בכיתה שיפריעו או ישאלו שאלות מיותרות ומצד שני, התמקדות מוחלטת בשאלות שלך. תכ’לס עבודה אחד על אחד ועד שכל החומר מכוסה!

יש שני הבדלים מרכזיים בין לימודי פסיכומטרי  עם מורה פרטי  לבין לימוד בכיתה, שהופכים את קורס הפסיכומטרי שלנו להרבה יותר מכל קורס פסיכומטרי אחר:

  1. הכרות אישית וקשר רציף עם מורה פסיכומטרי פרטי לאורך כל הקורס — המורים שלנו לא מלמדים כיתות של 40 תלמידים ולכן המורה שלך יכיר אותך באמת ויהיה זמין עבורך בכל עת לשאלות משיעורי הבית או סתם לעידוד כשצריך.
  2. גמישות מוחלטת בלוחות הזמנים — כל המפגשים נקבעים בתיאום בינך לבין המורה הפרטי שלך ולכן ניתן בהחלט להמשיך לעבוד, לבלות ולחיות כרגיל גם תוך כדי קורס הכנה לפסיכומטרי.

מהלך הקורס

  • בפגישה האישית הראשונה עם המורה הפרטי שלכם, תבצעו אבחון פסיכומטרי ראשוני על מנת למפות את הנקודות הבעייתיות בחומר הפסיכומטרי.
  • הקורס בנוי ממפגשי לימוד פרטיים שיתואמו ביניכם לבין המורה וזאת בהתאם לרמתכם ולתוצאות האבחון הראשוני.
  • בנוסף למפגשים לימודיים אלה תפתרו פרקי פסיכומטרי מלאים ובחינות מלאות כשהמורה צופה בכם ומתחקר את הבחינות יחד אתכם.
  • גם בחינות סימולציה כיתתיות יהיו חלק מלימודי פסיכומטרי שלכם כדי להרגיל אתכם לתנאי בחינה אמיתיים.
  • בנוסף! ניתן להשתתף בתרגולים קבוצתיים הנערכים בסניפי אחד על אחד. התרגולים מכסים נושאים נבחרים של הבחינה הפסיכומטרית.

מורה פסיכומטרי פרטי

מכון הכנה הוא דבר חשוב. קורס פסיכומטרי חשוב עוד יותר. המורה בקורס הוא החשוב ביותר! לכולנו נשמע הגיוני לא ללכת לקורס ‘על עיוור’ בלי לבדוק קורסים אחרים במכוני הכנה אחרים אז למה לא לעשות את אותו דבר לגבי המורה??? בסופו של דבר הוא זה שיכין אותנו למבחן על בסיס קבוע. בקשו להכיר את הרקע של המורה, אולי אפילו להיפגש איתו לכמה דקות ואפילו לצפות בשיעור. מורה שאנחנו סומכים עליו יפחית את החששות שעלולים לעלות אצלנו עם פתיחת הקורס, מה שיאפשר לנו להתרכז יותר בחומר הנלמד.

ניתן לשלם על הקורס הפרטי באמצעות הפיקדון מצה“ל

* לתלמידים שרוצים חניכה של מורה פסיכומטרי צמוד אבל לא יכולים לוותר על מסגרת חברתית תומכת מומלץ לברר על הקורס המשולב שלנו, קורס המשלב את הטוב בין כל העולמות — גם לימוד בקבוצה קטנה ואינטימית וגם שיעורים פרטיים עם מורה הקורס.

לקביעת פגישת ייעוץ עם מורה ולפרטים נוספים– לחצו כאן

לקריאת המלצות וביקורות של תלמידים שלנו

המורים הפרטיים של אחד על אחד