“פסיכומטרי אחד על אחד” ברצוני להודות לכם ולמורה איתמר קליין על הקורס פסיכומטרי המעולה, המקצועי והאישי. לפני תחילת הקורס הייתי מלא בחששות ולא האמנתי שאוכל לקבל את הציון שאליו ייחלתי, אך מן השיעור הראשון המורה איתמר השריש בי את הרצון להצליח ואת הביטחון העצמי שלהם הייתי זקוק. בזכות הסבלנות, היחס האישי והשלמת החומר גם מחוץ לשעות המוגדרות הצלחתי להפיק מעצמי את המרב ולהשיג ציון יוצא מן הכלל. הצבתי לעצמי מטרה ובזכות הדרכתו המסורה של איתמר הגשמתי אותה והוצאתי ציון 702. אני ממליץ בחום לכל המעוניין בקורס פסיכומטרי, לבחור בקורס “פסיכומטרי אחד על אחד” תחת הדרכתו של איתמר .
תום (קורס דצמבר 07)

ביוני 2012 גיליתי שעליי לשפר את ציון הפסיכומטרי שלי כדי  להתקבל ללימודים באוקטובר הקרוב. הייתי ממש סקפטית לגבי שיעורי פסיכומטרי באינטרנט אבל בזמן שנותר לי לפני המבחן לא היו לי הרבה אפשרויות אחרות, אז החלטתי שבכל זאת כדאי לי לנסות. הייתי משוכנעת שאחרי השיעור הראשון אלך לחפש מורה אחר מפני שחשבתי שאני חייבת  ללמוד עם מורה פנים מול פנים ולא דרך המחשב. אך עשר דקות לאחר תחילת השיעור הבנתי ששווה לוותר על כל היתרונות של פגישה עם מורה כדי ללמוד דרך האינטרנט עם יאיר שנייד. הוא הצליח לפשט גם את הנושאים הכי מסובכים ומפחידים לקלים ומובנים. הספקנו את כל החומר שרציתי ואף יותר. והצלחתי להוציא ציון יותר גבוה ממה שרציתי. זו הייתה הפעם השנייה שניגשתי לפסיכומטרי. בפעם הראשונה למדתי עם מורה פרטי בבית והיה לי פי שתיים יותר זמן מאשר עם יאיר, ובכל זאת לא הרגשתי מוכנה מספיק כאשר ניגשתי. אני ללא ספק יכולה להגיד שההבדל בציון הוא בזכות יאיר.

תודה רבה על הכל.

תפארת זוסמן

שלום שמי מריל אמסלם ורציתי לעדכן אתכם כי בעקבות לימודי עם המורה יעל לוי לפסיכומטרי מועד יוני 2012 שיפרתי את ציוני במעל 100 נק’, זאת לאחר שעברתי בשני קורסים לפני — הראשון בלחמן והשני בהיי קיו.
יעלי הייתה קשובה, לימדה אותי בצורה הטובה ביותר את החומר. מה שהיה בשונה איתה מהקורסים הקודמים שיעלי באמת שמה דגש על איך אני מגיעה לציון שאני צריכה ולא “כמו תוכי” רק לימדה.
יעלי הסבירה לי טכניקות שהתאימו במיוחד עבורי ולכן השיטה הייתה הרבה יותר יעילה מקורסים אחרים שעשיתי.
אני מודה לגם וליעל על הדרך שעברתי.
חשוב היה לי שתדעו שבזכותה אכנס בעזרת השם שנה הבאה ללימודים בתחום שאני רוצה ובמקום שאני רוצה.
בתודה,
מריל אמסלם.

שלום, שמי עוז זאבי מחיפה ואני למדתי דרככם אצל יניב סימוניביץ ונגשתי במועד יולי.
רציתי להגיד לכם תודה רבה ולשבח את יניב על התקופה של לימוד הפיסיכומטרי.
אני לא מאמין שאני אומר את זה אבל בפעם הראשונה באמת נהניתי מכל תהליך הלמידה. יניב הוא מורה ובנאדם מדהים בכל רמ“ח אבריו. אני לוקח את לימודי הפיסכומטרי שלי איתו לא רק למבחן, אלא גם לחיים.
יניב לימד אותי דרך הסתכלות שונה על דברים, חשיבה מחוץ לקופסא, הדביק לי הרבה פער שצברתי בעקבות לימוד לוקה בבית הספר מצד המורים, אתגר אותי לעמוד מול הקשיים שלי, היה סובלני בשיעורים, בבעיות שהצגתי לו בשיעור ואף בטלפון.
האווירה הלימודית– חברית הייתה לי לעזר בבחינה ובאמת באמת נהניתי מכל שנייה.
תודה רבה לכם ותודה ליניב

שלום רב, במספר שורות הייתי רוצה לספר לאותם מתעניינים קצת על הקורס שעברתי אצל אורון, ומה בעצם תקבלו כאן, על פני מקומות אחרים: אל אורון אני הגעתי אחרי שביצעתי קורס פסיכומטרי באחת החברות המובילות, בו עשיתי ככל יכולתי, אך עדיין, איך לומר הציון שקיבלתי לא עבר את מבחן התוצאה… פה באחד על אחד, למדתי יותר מחומר תיאורטי ותרגולים, אלא בעצם צורת חשיבה שונה, שיטות עבודה, וגישה הרבה יותר בריאה (ובדיעבד גם מוצלחת) שאותה אני יכול לקחת עמי מכאן הלאה, לכל נושא בו אבחר להתעמק… ראוי לציין בנוסף את היחס האישי, האווירה החמימה והליווי הצמוד שקיבלתי גם מאורון, וגם מצוות הסניף, לאורך הקורס, וגם לאחר מכן, אותם אין אפשרות להשוות לקורס הפסיכומטרי במקומות אחרים, שנע יותר בכיוון של “פס ייצור”. אם לסכם, אני ממליץ בחום, לכל מי שמעוניין להצליח במבחן הפסיכומטרי, לבוא ולנסות את הגישה הייחודית של “אחד על אחד”, לא תתבדו: אני הקפצתי את הציון שלי ב32 נקודות! (וכל מי שמכוון גבוהה מבין כמה ההפרש הזה משמעותי)

בברכה,
מיכאל

כשהתחלתי לברר על מכונים לפסיכומטרי שמעתי על “אחד על אחד” בנוסף שמעתי ביקורות טובות על אורון לאור מתלמידים שלמדו אצלו בעבר. אז החלטתי לנסות.. אין ספק שזו הייתה החלטה מוצלחת מאוד, אורון מדריך מדהים, סבלן, מקשיב, השיעורים אתו עוברים תמיד באווירה נעימה. הוא תמיד הצליח לאבחן כל שיעור מחדש את המצב שבו אני נמצאת ובהתאם לזה יישם איתי תכנית למידה שמתאימה לי עבור כל נושא. יצאתי בהרגשה טובה מכל שיעור. השיטות שלו מעולות, נתנו לי המון ביטחון וטכניקות פתירה. אני רוצה להמליץ לכל מי שרוצה ללמוד לבחינה ללכת ללמוד ב“אחד על אחד” ולקחת קורס אצל אורון (אבל תזדרזו הוא די מבוקש שם) בהמון הערכה ואהבה: יעל, אוקטובר

במשך שלושה חודשים, בקורס פסיכומטרי פרטי, בסבלנות המיוחדת לאורון, המדריך המדהים, נגלו לי רזי הפסיכומטרי, סף החרדה ירד והחלום המיוחל (תואר בחינוך מיוחד) התקרב יותר מתמיד. אחרי חיפושים מייגעים, הגעתי לאנשים המיוחדים של “פסיכומטרי אחד על אחד” אשר קיבלו, הקשיבו, הרגיעו, עודדו, לימדו, פינקו בממתקים והכי חשוב, נתנו תחושה של משפחה חמה ותומכת שבטוחה בהצלחת תלמידיה. תודה לאורון על החוויה הבלתי נשכחת של שיעורים פרטיים, שהיו הנאה צרופה תודה לאורי על שיתוף הפעולה והסבלנות (ותודה מיוחדת לטל על תיקון הפנצ’ר בגלגל).

בהוקרה, אנג’לה מלייב angela.malayev@gmail.com

לגדול במדינה גרם לי להרגיש שיותר מפחיד לעשות פסיכומטרי מאשר ללכת לצבא… זה הפך להיות מחזה דיי נפוץ לראות אנשים פשוט בוכים ומקבלים צמרמורת שהם חושבים על המבחן הארור הזה. אמרתי יאללה גם אני אעשה את זה, מה כבר יכול להיות כול כל נורא? אז עשיתי את זה ועשיתי זה לבד. וכמו שכולם יודעים, אין האדם טוב לבדו.. קיבלתי ציון מאכזב של 572. כשקיבלתי את התוצאה, זה כבר היה סיפור אחר, אז כבר הייתי מעוצבן ואמרתי “אני את הדבר הזה מנצח” ובאמת הכנתי רשימה יפה, אפילו יפה מאוד של כול הנושאים בפסיכומטרי שאני יודע ויודע פחות. ערוך לקרב החלטתי שהפעם אני כן אבקש עזרה והתחלתי לפנות למכונים. יום שלם של טלפונים הוליד דבר אחד — אני צריך ללמוד ב-” פסיכומטרי אחד על אחד”. הסיבה היא פשוטה — אני יחיד ומיוחד ותכלס אין מצב שאני אצליח במבחן שבעצם כולו בוחן אותך ביחס לאחרים על ידי זה שאני אלמד את אותם שיטות ודרכים לפתרון שכולם לומדים, כי אז אני יהיה פשוט כמו כולם. ובאמת, ברגע שהגעתי לשיעור פסיכומטרי הראשון, אורון, המורה שלי, עשה את מה שהיה צריך לעשות — הוא לא לימד אותי לא שיטות ולא נעליים. לא שיטת הברק לשאלה X ולא את שיטת המשקולות לשאלה Y. הוא פשוט פיתח אצלי את ההבנה והרעיון שעומד מאחוריי הנושאים השונים. הוא לא עבר איתי על מה שכבר ידעתי, ולא ויתר לי כשלא הבנתי משהו מצד שני. ולא משנה מה, וזה מה שבאמת עשה את התוצאה, זה תמיד היה ברוח טובה. ובזמן שאחרים הזיעו והזילו דמעות במרתון הלימודים שלהם לבחינה, אני ישבתי ופשוט נהניתי, והצער היחיד שהרגשתי היה בסוף השיעור האחרון כשהבנתי שסיימנו את החומר ונגמרו השיעורים… לבחינה ניגשתי עם המון ביטחון ועם הרבה שקט נפשי, עשיתי 8 סימולציות והמון תרגילים שבאמת שיקפו את המבחן ובחנו את ההבנה שלי. לכן לא היה לי ממה לפחד או לחשוש. לא הייתי סחוט נפשית, פיזית ומנטלית ואפילו היה לי רעב לעוד… בשביל הסקרנים, שיפרתי ב102 נקודות, קיבלתי 674. יש הרבה גאונים שהוציאו יותר, אבל אני בספק כמה מהם באמת למדו עם כול כך הרבה שמחה וכיף כמו שאני למדתי. אני באמת ממליץ לכם ללמוד בפסיכומטרי אחד על אחד. אתם לא רק תעשו מלא תרגילים ומבחנים, אתם גם תהינו ובאמת תבינו את הנושאים. הבחירה בידיים שלכם אתם רוצים ללכת עם הזרם ולגמור כמו כולם? עייפים, עצובים ומאוכזבים כמו ייתר החברים שלי או אתם רוצים ללכת בדרך אחרת, שכולה all about you (תתרגמו) ולגמור שמחים, מרוצים ועם ציון שבאמת יגרום לכם להרגיש גאים?

אביתר — תלמיד למועד דצמבר 09′ ev_ke@walla.co.il

אני התחלתי ללמוד עם רם לפסיכומטרי ראשון בגיל 25 לאחר 7 שנים בצה“ל בהם לא התעסקתי כלל בתכנים הנמדדים במבחן (מתמטיקה, חיבור וכו’). עוד לפני תחילת השיעורים הרגשתי שרם משקיע זמן ועניין בניסיון להבין מי אני, ואיפה אני אצטרך בעיקר את עזרתו. במשך החודשיים בהם למדתי עם רם, הרגשתי שמדובר במורה מקצועי מאוד שבקיא בהחלט בחומר הלימוד. השיעורים התאפיינו בכך שהיו מאוד מסודרים, יעילים ומתוכננים מראש. אני קיבלתי את התחושה שרם גיבש עבורי תכנית אישית, והוא יודע בדיוק באיזה שלב אני צריך להיות תוך כדי ההתקדמות. רם היה זמין לאורך כל התקופה בה למדנו יחד, גם טלפונית ובעיקר בתיאום השיעורים, ולא נתקלתי במצב בו אני רציתי לתאם שיעור ולא הצלחתי. אני מייחס הרבה מההישג שלי במבחן לחניכה ולהכנה שעשיתי עם רם, ולכן הייתי ממליץ בחום לכל אחד ללמוד איתו.

תומר פרושאור

ספטמבר 12

שלום צוות אחד על אחד רציתי להודות לכם על התמיכה והסבלנות , דרך עבודה של המרכז ושל המדריכים ראויה לשבח, האתר שלכם מעולה, הוא נתן לי תמיכה לאורך כול הדרך תודה רבה למורות אולה וניצן, תודה אל הסבלנות האכפתיות המאמץ וההשקעה אתם אלופות אמתיות תמשיכו כך היה כיף ?

Match love! יואל ויצמן

אל: סרגיי פרידמן אני לא כל כך טובה בזה אבל רציתי להגיד המון תודה! גם לך וגם לדן (תמסור לו בבקשה) תודה על הפסיכומטרי ה“אחר” — על הדאגה וההתעניינות ועל זה שלא הרגשתי לבד בשוב שלב ובאף שנייה. הייתם מורים גדולים גם ביחד וגם בנפרד ושוב תודה על הכל. אומרים ש.. A good teacher is one who can under­stand those who are not very good at explain­ing and explain to those who are not very good at .understanding

לי קידן –
פברואר 09′

12\01\30 אחד על אחד רציתי להודות לכם מקרב לב על כך שיש לכם מורים כאלה איכותיים ומצוינים כמו סרגיי, שיש לו את היכולת, הסבלנות והסובלנות להקדיש את זמנו לכל תלמיד ותלמיד ובאופן אישי מעבר לשעות הלימודים המקובלות. התוצאות הן מעל ומעבר והציונים מדברים בעד עצמם. מורה שהופך את תהליך הלימוד לתהליך שאינו רק הקניית ידע אלא גם חוויה מהנה של לימוד, חוויה שבה התלמיד מסתקרן ורוצה ללמוד עוד ועוד. שיטות הלימוד קלות, פשוטות ומובנות אפילו לתלמידים שבדרך כלל מתקשים עם החומר. ואני יכול לומר היום שבזכותו אני יכול להתקבל לכל מוסד שרק אבחר ללמוד בו, סרגיי לא ינוח ולא ישקוט עד אשר אחרון התלמידים יבין את החומר הנלמד על בוריו אז אני רוצה להגיד לך המון תודה. תמשיך להוציא מהתלמידים שלך 150%. זה לא אומר שכולם יאהבו אותך בגלל זה, אבל זה אומר שאלה שיש בהם את הנחישות והרצון ללמוד יכירו לך תודה לכל החיים שלהם.

בברכה,
בן גנון

סרגיי שלום רב ברצוני להודות לאחד על אחד על ההכנה שקיבלתי לקראת הפסיכומטרי בייחוד למורה שלי, סרגיי פרידמן, תודה על היחס האישי והפרטני והזמינות לשאלות בכל שעות היום הלימוד היה כחוויה ולא כסתם לימוד היה כיף ותודה רבה לכם,

אריאל טויטו

ללברון של מורי הפסיכומטרי –  סרגייייי רציתי להגיד המון תודה על העזרה העצומה שלך לאורך כל תקופת הלימודים. אני מרגיש שבלי התמיכה והדרך שבה העברת לי את החומר הייתי מצליח הרבה פחות. נתת לי כלים אמונה ורצון ואני שמח שהכל התחבר והצליח בצורה שזה הצליח. תמשיך להאמין בתלמידים ולהיות קשוב וסבלני. תשתפר בכדורסל על הדרך!

המון תודה,
דניאל הלפרן,
אפריל 11

ליחיעם וצוות פסיכומטרי אחד על אחד! אני רוצה להודות לכם מכל הלב על היחס התומך שקיבלתי ממכם ובפרט מיחיעם לאורך כל הקורס. היחס החם והמיוחד, והעידוד והתמיכה שקיבלתי הביא אותי לגלות את היכולות שיש לי– ולהאמין בעצמי הרבה יותר. במהלך הקורס התרשמתי מהיכולת שלכם להכיל כל אחד ואחד מהתלמידים, להיות קשובים לצרכים האישיים, להתאים לכל אחד תכנית שמותאמת לו וכל זה בלי לוותר על רמה גבוהה ומקצועית. הראתם רצון כנה ומוכנות אמתית לעזור בכל מה שרק אפשר, גם מעבר לגבולות השיעורים והזמנים שנקבעו לנו מראש. ה“טיפים” הקטנים (והגדולים)שצידתם אותי בהם-היו חיזוק משמעותי והמסירות והאכפתיות שהראתם גרמו לי להוציא מעצמי את המיטב. אני לא חושבת שיכולתי לבקש הכנה לפסיכומטרי טובה יותר! באמת! יש לכם חלק גדול בשיפור של ציון הפסיכומטרי שלי, בזכותכם אני יכולה להתקבל עכשיו ללימודים שרציתי. שוב תודה רבה (תראו, אני לא יכולה להפסיק)

חני’ה
henya_123@walla.com

לסיכום , היה אדיר!! ועכשיו נתחיל מההתחלה.… קוראים לי אריאל , גר בת“א

כמו כל בחור ממוצע , השתחררתי מהצבא והחלטתי לעשות פסיכומטרי עשיתי קורס באחת החברות , אך לצערי קיבלתי 603. היה עצוב , היה מאכזב , וידעתי שאני מסוגל ליותר!!! ואז.…נכנס יחיעם לתמונה בזכות יחיעם ועבודה קשה שיפרתי ביותר מ100 נקודות !! היתרון הגדול בפסיכומטרי אחד על אחד הוא לא רק החומר הלימודי המצוין, חומר נוסף זמין באינטרנט , פורום פורה או ממתקים להמונים (באמת יש ממתקים!!) אלא היחס האישי וההתמודדות עם כל תלמיד לפי הצרכים והקשיים הספציפיים לו. העבודה מתחילה מהחומר התאורטי תוך כדי התקדמות בקצב אישי ‚ממשיכה בפתירת פרקים , פתירת מבחנים מלאים במקום ניטרלי כמו במציאות , ולבסוף חלק בלתי נפרד מהעבודה-טקטיקה! הנקודה האחרונה וחשובה לא פחות הוא היחס האישי בין מדריך פסיכומטרי לתלמיד. באופן טבעי מהעבודה האישית מתפתחת לה מערכת יחסים אישית, שלרב נשמרת גם לאחר הקורס. אז בקיצור , מומלץ!!

מי שמעוניין לשמוע פרטים נוספים ariel.sivan@gmail.com

תודה. עוד לפני שהתחלתי בלימודי פסיכומטרי חשבתי למי לעזאזל יש כח לזה? לצערנו, אם ברצונך ללמוד באוניברסיטה – צריך פסיכומטרי. חשבתי אולי נלמד לבד – אבל מההכרות בת 25 השנים עם עצמי ידעתי שחסרים בי המשמעת והמיקוד שלימוד עצמי דורש. מאידך, ידעתי שאין לי שום יתרון בלימוד בכיתה – רציתי לימודים שמוכתבים על ידי הקצב שלי.. כך הגעתי לפסיכומטרי 1X1. לימודים ברמה גבוהה, צוות מדריכים מדהים והדבר החשוב ביותר – אווירה טובה ורגועה. יחיעם היה זמין בשבילי בכל שאלה ובמקצועיות מרשימה ידע בדיוק מתי ללחוץ ומתי גם לומר לי לשחרר ולהירגע. אם יש מקום שיכול להוציא מכל אחד את המאה אחוז שלו ואפילו יותר – זה כאן.. תודה לכם על ציון מדהים ולימודים בכיף, אתם קרן של אור בתוך עולם הפסיכומטרי.

יותם אלמקייס
e.yotam@gmail.com

ליחיעם וצוות פסיכומטרי אחד על אחד, תודה על שהפכתם את התקופה שאמורה להיות רוויית סיוטיים לתקופה של אתגר, סיפוק, וכן כן… אפילו קצת כיף. לאחר שנכוויתי מהמבחן בזמן התיכון, במכון “מס’ 1″ של יואל גבע, הייתי זקוקה להרבה כוחות מחודשים ע“מ להיכנס לתחום האפל הזה שוב. הזיכרונות שלי מהמבחן פסיכומטרי אומנם לא היו רבים (אולי בגלל שעבר זמן… ואולי בגלל שבחרתי להדחיק) אבל מה שכן, ידעתי שזה לא הולך להיות קל. חקרתי את כל המכונים, והבנתי שחוץ מתוכנת מחשב כזאת או אחרת, הם כולם אותו הדבר. 40 תלמידים, מורה אחד, והמון לחץ. חשבתי שהפעם, אלמד לבד. ואז, שמעתי מחברה על “פסיכומטרי אחד על אחד”. הלכתי לסניף בת“א, דיברתי עם אורי, ומיד הבנתי שזה המקום בשבילי. קורס עם מדריך צמוד, שידע לאתר את הנקודות החלשות שלי ולא יגרום לי לשבת ולצייר במחברת במשך 5 שעות. נרשמתי, והתחלתי קורס פסיכומטרי  אצל יחיעם. הגעתי עם שאיפות לא נמוכות, לשפר 670. יחיעם לרגע לא פקפק, ומההתחלה גרם לי להאמין שהמבחן הזה “קטן עלי”. הקורס היה איכותי, מקיף, ואפילו דיי כיף. הסניף החם בת“א, כשכל סגל המורים (ואפילו שיר) שם בשבילך, לכל דבר. משאלות על המבחן ועד לשאלות על החיים. קורס עם מורה פרטי היא ללא ספק הדרך היחידה להוציא מכל אחד את המיטב. בטח שמדובר במורים של פסיכומטרי אחד על אחד. מקצועיים, מסורים, ועם המון סבלנות. כך מימשתי את השאיפות שלי, והיום, בדרך לטיול טוב בראש שקט, ואז… לאוניברסיטה. אז שוב… אלפי תודות. ולכל המעוניין בעוד פרטים –

romi2510@walla.com
רומי

פסיכומטרי אחד על אחד ובמיוחד על המדריך יחיעם תודה שעזרתם לי להפוך את הבלתי אפשרי לאפשרי! 5 שבועות לפני הבחינה, נרשמתי לבחינה והתקשרתי לאחר מכן לפסיכומטרי אחד על אחד לראות איך הם יכולים לעזור לי. זה היה נראה המכון האולטימטיבי מבחינתי.. פסיכומטרי אחד על אחד, בלי 40 אנשים בכיתה, מורים מעולים וחומר לימוד איכותי. הופניתי אל המדריך יחיעם, וקצת חושש אם הוא יצליח לעזור לי במשימה של ללמוד ב5 שבועות לבחינה שאלתי את המזכירה “איך הוא?”, מיד קיבלתי את התשובה שהתבררה בהמשך כנכונה, “הוא מעולה, אחד הטובים ביותר”. התחלתי ללמוד בעזרתו של יחיעם. יחיעם נתן יחס אישי וממש השקיע.. ממש.. תמיד אפשר היה לתפוס אותו בטלפון לשאלה, עד כדי כך שהוא הכין אותי במידה ולא יהיה זמין ביום מסוים כדי שאני לא אדאג אם הוא לא עונה.. לאורך הלמידה לפסיכומטרי כל הזמן הוא התאים את התוכנית להתקדמות ולבעיות כדי שננצל בצורה מיטבית את הזמן המועט עד הבחינה. את הבחינה סיימתי בציון מעולה שאין לי ספק שבלי היחס האישי של יחיעם לא הייתי מגיע אליו. אני בטוח שבלי ההשקעה והמקצועיות שלו הייתי שוב על ספסל הלימודים תוך זמן לא ארוך.. אשמח להמליץ…

בועז .

יחיעם!!!! רציתי להודות לך על היחס האישי והאכפתיות מקרב לב. את הזמן המועט שהיה לנו תכננת בצורה הנכונה ביותר עבורי והצלחת להוציא ממני את המיטב. אתה מדריך פסיכומטרי מדהים ואדם מקסים ותמיד האמנת בי גם כשאני לא האמנתי. נתת לי הרבה מעבר לשעות הלימוד והרגשתי שאני תמיד יכולה להתקשר אליך, אפילו בשלוש לפנות בוקר, ואתה בשמחה מסביר ועונה על כל השאלות.

המון תודה על הכול ובהצלחה בהמשך, בתיה זיסו

לצוות פסיכומטרי אחד על אחד, שמחתי לקבל את היחס החם והמקצועי. בסך-הכל, למרות שכולם אומרים שללמוד לפסיכומטרי זה סיוט, לי היה כיף! היה לי כיף לבוא לסניף הנחמד והביתי. היה לי כיף לקבל את היחס של “אנחנו בשבילך” ו – “הכול עלינו”. תמיד עם חיוך. יחיעם היה מדריך נפלא ומסור שגרם לנו לעבוד קשה ולהיות מרוצים מכך. מקצועי ומנוסה. שאר הצוות (אפילו את, רוני) היו אדיבים וחייכנים. חברה משלנו. למרות מגבלות הלו“ז הקשיח של איש צבא, הצלחתם יפה להתאים את עצמכם ולבסוף קיבלתי ציון ששימח אותי והשיג את מטרתי – 709. שוב המון תודה, ניפגש לבירה.…

יובל yuvikal@hotmail.com

>

לצוות אחד על אחד,

לפני שהגעתי לאחד על אחד, הצבתי לעצמי מטרה לקבל מעל 700 על מנת להתקבל ללימודים. לא היה לי הרבה זמן, ולכן חיפשתי מקום שיאפשר לי ללמוד בצורה עצמאית ואישית, וייתן לי את הדגשים שיעזרו לי להגיע למטרה שהצבתי. כבר בשלב הבירורים בין בתי הספר הבנתי שיש רק מקום אחד בו אני אקבל את היחס שאני צריך ושיתאים בדיוק לצרכים שלי. כבר בשיעור הראשון הבנתי שצדקתי ואחד על אחד זה המקום. המורה, עילם, היה קשוב למגבלות הזמן שלי, ועבד במלוא המרץ לעזור לי להגיע ליעד שהצבתי. עילם הבין את החולשות והחוזקות שלי והצליח להעביר לי את כל החומר בצורה מקצועית וברורה, ובעצם היווה את הסיבה המרכזית שהצלחתי לשפר את הציון שלי במעל 50 נקודות, ולהתקבל ללימודים. לא לכל אחד זה מתאים לשבת בכיתה עם קבוצה של אנשים, ובמיוחד לי היה נוח לעבוד עם מורה פרטי, ומעבר לחיסכון העצום בזמן וכסף, קיבלתי מענה לכל נקודות התורפה שלי, לכל השאלות שלי, והכי חשוב, לא התעכבנו דקה על חומר שהכרתי ולא הייתי צריך בו חיזוק. אני ממליץ בחום לכל מי שמתלבט ללכת לפחות לשיעור נסיון, ואני בטוח שלא תתאכזבו. דבר אחרון וקריטי — עילם היה מורה מצוין, תמיד קיבל אותי לשיעור בשעות הכי גרועות של היום, ותמיד עם חיוך מוכן ללמד. תמיד היה לך את השאלה הנכונה להסביר את החומר, בצורה שמאד הרשימה אותי. עילם וצוות אחד על אחד תודה על הכל!

עדו, מועד יולי 2011

איתמר כפרה!! רוצה להודות לך שגרמת לי להסתכל על דף ועליו רשומים מספרים ולא לברוח, תודה על הסבלנות, אלפי הדימויים, האווירה הטובה. תודה שהאמנת בשבילי שאני יכולה, גם שכבר לא היה לי כוח להאמין, תודה על הכנות, הרוגע, על אלפי הצחוקים. תודה שהיית בשבילי גם מדריך פסיכומטרי, גם מורה למתמטיקה וגם קואצ’ר. מאחלת לך שתמיד תהנה ממה שתעשה, ושרוב הימים יהיו טובים. טליה.

אז ככה, אחרי ניסיון לא נעים בכלל בקורס פסיכומטרי במכון גדול מאוד, חיפשתי מקום שיהיה קצת שונה מכל המקומות האחרים שמלמדים לפסיכומטרי. בלי “שיטות” וטריקים ואם אפשר גם בלי 40 אנשים בכיתה. בסופו של דבר הגעתי אל ‘אחד על אחד’, ומזל. כי לפחות בשבילי, הקורס היה ממש כמו מה שחיפשתי ואפילו יותר. מורה שמתעסק רק אתך והבעיות שלך ולא מבזבז זמן על שאלות של אחרים. ובנוסף מורה שיגרום לך להבין את החומר והמבחן לעומק ולא סתם לזכור בע“פ שיטות כאלה ואחרות בסופו של דבר, עם הרבה עזרה מטל ואיתמר המגניבים ואווירה טובה בשיעורים הצלחתי לשפר את הציון ב 112 נקודות ולהתקרב עוד טיפה אל הפקולטה לרפואה.

אז תודה על הכול ? ברית, אפריל 11

לכל אלו המתלבטים באיזה קורס פסיכומטרי  כדאי ללמוד, הנה כמה עצות: אני אתחיל בכך שנבחנתי במועד אפריל 2010 (25/3) והמורה שלימד אותי היה איתמר קליין. בהתחלה נרשמתי למכון פסיכומטרי אחר ולאחר חודש הבנתי כי אני לא מקבל את כל תשומת הלב הדרושה לי. החלק הבעייתי אצלי היה הכמותי ומעט מהמילולי (לוגיקה בעיקר). לאחר מספר שיעורים והרבה תמיכה מאיתמר (שהכין אותי שהוא עלול להיות נודניק-תודה איתמר)ניגשתי למבחן הגדול ושיפרתי את הציון שלי ב-70 נקודות לעומת מבחני הדמה בשבועיים בלבד! בקיצור, אני יכול לומר לכם כי בדיעבד, אין ספק שהייתי צריך להתחיל עם פסיכומטרי אחד על אחד והיום בטוח לא הייתי מכה על חטא. תודה לאיתמר ולפסיכומטרי אחד על אחד! תודה על הכל איתמר! באמת!

שחר רזניק, אפריל 10

לאיתמר,

4  חודשים אינטנסיביים של לימודי פסיכומטרי הגיעו לסיומם. איתמר, רציתי לומר לך תודה על כך שבזכותך הגעתי לנקודת הסיום ברמה מקסימלית של מוכנות. מעבר לרמה שאליה הגעתי ליום הבחינה, לקו הסיום, הדרך לשם שהיא בעייני הדבר החשוב ביותר, הייתה מעניינת ונעימה וגם אם זה נשמע מוזר היא הייתה מהנה. באמת לא חשבתי שאפשר לעשות פסיכומטרי ולא לסבול, אבל גיליתי שבעזרת הדרך שבה אתה מעביר את השיעורים, הגישה שלך והאווירה שאתה משרה– פתאום פסיכומטרי לא נתפס כדבר כל כך מאיים ומלחיץ. מאוד נהניתי ב-40 ומשהו שעות שלמדנו ביחד, אני מאחלת לך המון בהצלחה, ומקווה שעוד תלמידים רבים יזכו ללמוד בדרך המיוחדת שרק אתה מכיר.

בהמון הערכה, ימית, פברואר 10 yamit.elazari@gmail.com

ניצן, עברת אתנו תקופה קצרה אך אינטנסיבית, ניתן לומר שהצלחת בהחלט להתעלות על חוסר האונים שלנו ונתת לנו כלים לעבור את הפסיכומטרי השמחה ובחוויה של יחד שמלווה בהרבה הומור. לגמרי לא קל ללמד חבורה של אנשים שהם בטוחים שהם יודעים להסביר כל דבר, אבל התמודדת אתנו ברגישות ובנחישות ואכן הצלחת. תודה רבה על ההתעקשות, על ההסברים המעולים ועל הדוגמאות שתמיד עזרו. שתהיה שנה טובה מלאה בלמידה והתחדשות וגילויים על עצמך ועל העולם. שמחנו להכיר,

קיבוץ השומר הצעיר אמתי

אוקטובר 2011

לניצן היקרה! רציתי להודות לך על תקופה נפלאה, בה הצלחתי למצוא הנאה בלימודים שבהתחלה לא סבלתי… הראית לי שאני מסוגלת להתמודד עם נושאים שחשבתי שאין לי יכולת להצליח להתמודד מולם ובכלל הענקת לי הרבה נחישות ומוטיבציה להמשיך ולהצליח… תודה על כך שסבלת אותי גם שהייתי קשה (בעיקר בשיעורי גיאומטריה) ושהייתה לך סבלנות לשמוע אותי אומרת בתחילת כל שיעור של נושא חדש: “איך אני שונאת את הנושא הזה”! וגם כשהגעתי למצבים בהם איבדתי את יכולת הריכוז וההקשבה (בעיקר לקראת הסוף…) ברצוני לאחל לך הצלחה בהמשך לימודיך באוניברסיטה ובהמשך עבודתך באחד על אחד. את מקסימה ואני בטוחה שתהיי רופאה מעולה (ומקווה שעד אז יעלו את המשכורת של המתמחים כדי שגם את לא תאלצי להתפטר…)

בהמון המון הערכה,
שיר ברודי אוקטובר 2011

To all poten­tial stu­dents,

The psy­chom­e­try is one hell of a test, but if you want a place that will help you get through it with­out going insane, I highly rec­om­mend 1×1. If you’re first lan­guage is Eng­lish this is prob­a­bly the only course I know of that gives you a pro­gram tai­lor made for your needs. My madrich Oded spoke flu­ent Eng­lish and had the patience to go through the books and trans­late all the ques­tions that I had dif­fi­culty with. Not only that, he put up with all my moan­ing and com­plain­ing about how hard it was.

The course itself is a really great place to go to, because the atmos­phere is extremely friendly and encour­ag­ing. There is always cof­fee and snacks read­ily avail­able. Every­one knows it’s vir­tu­ally impos­si­ble to study with­out caf­feine.

Another great thing about this course is the fact that you choose how many hours and how often you want to study. They give you great advice and every­thing but it comes down to your deci­sion at the end of the day. You have the option to can­cel if you want, or to make extra lessons. And as they say in Hebrew “מה שבא לך”.

What else can I say; 1×1 gives you every­thing you need, but you have to put in the work and that’s how you get amaz­ing results!! The end of the story is that  I made it through the course and did the test with­out hav­ing a men­tal break­down .When I finally got my marks back I was extremely happy with the results!!

GOOD LUCK TO YOU  ALL !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Sacha

טל –

טוב, כמו שאתה יודע הגעתי אליכם לאחר ניסיון ראשון ולא מוצלח במיוחד עם המבחן המלחיץ.
החלטתי לנסות דרך אחרת, שונה מקורס פסיכומטרי רגיל, ואחרי שבדקתי את העניין המליצו לי עליכם.
החלטתי ללכת על זה כי בתכלס לא היה לי מה להפסיד…
מההתחלה ידעתי שהפעם זה היהי שונה, ובאמת היה!

המרות הפשלה שעשיתי עם הסמס בהתחלה (לא ידעתי שהטלפון שולח הודעה כן הודעה לא) הגעת לשיעור.
השיעורים היו מעולים, וחזקת אותי במקומות שהייתי צריכה חיזוק (אהב אהב – אחוזים, נפחים ובעיות תנועה שאני עדייו מנסה להבין מה הולך שם!)

למרות שאני ממש לחוצה ומתבכיינת המון אני מרגישה שיפור עצום בין הפעם הזאת לפעם הקודמת.
הפעם אני מגיעה למבחן עם תחושה שעשיתי הכל או יותר נכון את כל מה שיכולתי כדי להצליח.

בקיצור,

רציתי להגיד המון המון תודה על הכל!
תודה על הסבלנות, שהסברת שוב ושוב ולא התייאשת גם כשאני כבר התייאשתי. תודה שהתעקשת וגרמת לי לפתור תרגילים עד שהבנתי לחלוטין את הפואנטה.
תודה על המענה המהיר במיילים ובסמס (הטלפון לא נחשב כי תמיד התפספסנו)!
תודה שהאמנת בי גם כשאיבדתי את האמונה בעצמי.
בקיצור, המון תודה שהיית שם וגרמת לתקופה הזאת לעבור בכיף (עד כמה שאפשר) ואני אצא מזוכיסטית אבל אני אגיד את זה בכל מקרה – היה כיף! מי היה מאמין שהפסיכומטרי יכול להיות סביל?!
שוב המון המון תודה!

רחל (או רוחייל) גרין

אההה דרך אגב, בקשר לעץ והיער – אני עדיין חושבת שיהיה רעש!

לרם,

רציתי להודות מעומק הלב על הכל, אני שמחה שבחרתי דווקא בקורס אחד על אחד,

הצלחת בשיעורים הפרטיים להתמקד ולמצוא את הנקודות החלשות שלי וכמו כן עזרת כם למצוא את הפתרונות שאכן הוכיחו את עצמם!

תודה רבה רבה,

ליאורה

אפריל 2012

לכבוד אחד על אחד

אני רוצה לשבח את המדריך טל סלומון, היה לי העונג ללמוד עם מדריך שעזר לי מאוד אפילו שהתראינו רק 5 מפגשים.
הוא לימד אותי באווירה טובה ובנכונות תמיד לעזור וגם בכלל לעודד אותי.
שכן ירבו מדריכים כאלו.

בכבוד רב,

רועי בניהו
3.4.12

שלום רב!

לכל צוות אחד על אחד הנפלאים,
תמשיכו ללמד במרץ ולהיות כתף לתלמידים המתוסכלים…
ו-טל היקר!
מורה מדהים, היה מהנה ממצה וכיף ללמוד איתך בשיעורים. תודה רבה על תקופה נפלאה.

אוהבת,
התלמידה המגניבה הדר.

רציתי להודות לכם, ובמיוחד לאיירין המדהימה, שעזרתם לי לעשות במשך חודשיים את מה שהיה נראה לי כבלתי אפשרי, במקביל עם לימודי מכינה אינטנסיבים. עברתי ממצב של לחץ ואי ידיעה כיצד בנוי המבחן הפסיכומטרי, לשליטה מלאה בחומר וביטחון עצמי מנופח. איירין היוותה עבורי הרבה יותר ממדריכה או מורה, היא תמכה בי מחוץ לארבע שעות השבועיות במכון, אם זה להתקשר לשאול איך הלך הפרק בבית, או אפילו סתם להרגיע ולתמוך במשברים. מבחינתי, החלק הקשה ביותר בהכנה למבחן היה לאו דווקא ללמוד את החומר, אלא ללמוד להתמודד עם הלחץ, ואיירין ישר ראתה את זה ושימשה פסיכולוגית מעולה במשך התקופה הקשה הזו ;). אישית, אני לא מכירה עוד מורה לפסיכומטרי שלוקח ברצינות את המשפט, “הלוואי והיית יכול להרגיע אותי פנים מול פנים לפני המבחן עצמו”, ומתקשר ביום של המבחן כדי להגיד שהוא בדרך. השקעה ומסירות כזו לא מוצאים בכל פינה, במיוחד לא במכונים גדולים שבהם יש לכל מורה מעל 40 תלמידים. החוויה באמת היתה כיפית, ואף פעם לא הרגשתי ש“לא בא לי” לבוא לשיעור,להיפך! אני ממליצה בחום רב לכל מי שמתלבט איפה לעשות קורס הכנה, שלא יחשוב פעמיים על לעשות באחד על אחד. זה היה שווה כל דקה ואגורה, ובסוף אחרי פעם אחת ויחידה שנבחנתי, קיבלתי 704.

יעל אבינון

מועד פברואר 2012 — מבחן משולב/אנגלית

אין לי איך להודות לך על ההקשבה, ההקפדה והרצון הכנה לעזור בכל תחום.”

אני אתחיל ב ת-ו-ד-ה-!
הגעתי אליכם ממש במקרה וכבר הייתי מאוד מיואשת,
למזלי קיבלתי מדריכה מדהימה,
שעטפה אותי בעידוד והבנה.
כבר מההתחלה היא הבינה מה הבעיה
וחתרה לעזור לי להגיע לפסגה.
הביקורת תמיד הייתה בונה
וההצלחה נבנתה בהדרגה.
בזכות איירין הגעתי למסקנה
שפסיכומטרי זה לא כזה נורא
חבל שקיבלתי ציון מספק מאוד
אחרת הייתי עושה(בשמחה) עוד
הייתי ממשיכה לספר על האיזון המושלם שלה בין צחוק ורצינות
ואיך כל שיעור הייתי יוצאת עם חיוך
(אבל חבל לבאס את כל התלמידים שלא יזכו בך כמדריכה)
ועכשיו טיפה לרצינות, אין לי איך להודות לך על ההקשבה, ההקפדה והרצון הכנה לעזור בכל תחום.

דנה לוין
אפריל 12′

היי,
עברתי קורס משפרי ציון עם יחיעם התותח למועד אפריל 2012, ברצוני להודות לאחד על אחד על כל התמיכה והיחס החם ובמיוחד ליחיעם שעזר ותמך לכל אורך הקורס.
הייתה לי שאיפה ללמוד משפטים באוניברסיטה ולא במכללה, הגעתי אליכם עם ציון 605 והצלחתי להגיע ל-697 וכבר התקבלתי לאוניברסיטה.
בקורס שכולל המון רגעים קשים שדוחפים אותך עד הקצה יש גם המון רגעי נחת וצחוק בעיקר בזכות יחיעם.

 תודה רבה על הכל.
יבגני.

29/05/2012

לכל מאן דבעי,

איירין ליטבק הייתה המורה שלי במסגרת שיעורים פרטיים בהכנות לבחינה הפסיכומטרית בבית הספר “אחד על אחד” בת“א בתקופה שבין החודשים פברואר – אפריל 2012.
החיבור בין המורה לתלמיד נעשה בצורה חלקה ומקצועית, שכן מהר מאוד השרנו אווירה לימודית ומהנה בשיעור.
בתחילת העבודה המשותפת בחנו מהם הנקודות החלשות שלי בתור תלמיד, הצבנו לעצמנו יעדים לשיפור, העלנו ציפיות אחד מהשני ומטרות משותפות.
במהלך הלימודים איירין הראתה אכפתיות, מקצועיות ומסירות גדולה להשגת המטרה הלימודית, תוך כדי דגש על יחסי אנוש מעולים ותשומת לב לפן המנטלי של הבחינה, שכן אחד ההישגים המשותפים היה צבירת ביטחון עצמי. בנוסף, איירין הקנתה את הידע והכלים להתמודד עם אתגרי הבחינה בצורה פשוטה, קצרה ומדוייקת, שכן בסופו של דבר, זאת הדרישה האמיתית של הבחינה הפסיכומטרית.
בחלק ניכר מן השיעורים עסקנו בפרק הכמותי של הבחינה. השיפור בהתמודדות עם הפרק נעשה משיעור לשיעור. איירין האירה את עייני לדרכים נוספות להתמודדות עם הפרק הכמותי. דגש נוסף היה על תחקור וביקורת עצמית, מה שלדעתי גרם לי להתמודד טוב יותר ובהצלחה עם פרקי הבחינה.
האווירה הטובה בשיעור, התרגול המעמיק והיחס האישי הביאו אותי למצב האידאלי של מוכנות ובטחון עצמי לקראת הבחינה.
התכונות של איירין שתרמו יותר מכל וגרמו לקפיצת המדרגה הן היחס האישי, הזמינות לכל שאלה בכל שעה, היכולת לפשט את האתגר הטמון בבחינה, הסבלנות להסביר ולהעביר ידע שוב,
והיכולת לגרום לכל התהליך להיות מהנה ומספק!
השמחה שבסוף הבחינה הייתה מעט מהולה עצב, מכיוון שנהנתי מכל רגע.
מאחל בהצלחה לכל התלמידים בעתיד!

בברכה,

ליאור בן שחר