רק באחד על אחד תוכלו ללמוד בשיעורים פרטיים ברמות לימוד של 3 ‚4 ו-5 יחידות בקורס שמותאם במיוחד לרמה האישית שלכם.

 

 

המורים לאנגלית:

המורים של אחד על אחד הם מורים ותיקים בעלי תואר אקדמאי באנגלית, בעלי ניסיון בלימוד בתיכונים, ובעלי שליטה מלאה במקצוע ובהכנה פרטית לבגרויות בכל סוגי הרמות.

מערך השיעורים נבנה במיוחד עבור תלמידי אחד על אחד, על ידי המומחים בתחום בארץ ובשיתוף עם משרד החינוך, כדי לעזור לכל תלמיד להגיע לתוצאות הגבוהות ביותר שביכולתו ולשפר את השליטה בשפה האנגלית בצורה משמעותית.

 חווית לימודים ייחודית

בשיעורים הפרטיים של אחד על אחד חווית הלמידה היא ייחודית. בשיעורים הפרטיים נוצר קשר מיוחד בין התלמיד למורה, בדרך זו המורה מכיר כל תלמיד בצורה אישית ותמיד יש לו זמן לשאלות, הסברים ושיחות טלפון. המורה תמיד זמין בשבילך ועוקב אחרי ההתקדמות שלך משיעור לשיעור.

 

אז למה ללמוד אחד על אחד?

 

1. קורס מותאם לכל תלמיד.  כל תלמיד הוא ייחודי ובעל נקודות חולשה וחוזקה שונות. באחד על אחד אנחנו נעבוד איתך באופן פרטני על כל אחת מהנקודות האלה ונדאג שתגיע לבחינת הבגרות מוכן ב 100%!

2. ליווי צמוד של מורה פרטי. המורה שלך איתך לאורך כל הדרך!  באחד על אחד אתה מקבל מקסימום יחס אישי, המורה תמיד זמין, עוקב אחר ההתקדמות האישית שלך בכל שיעור,  תמיד מקשיב ומבין, והכי חשוב מכיר אותך אישית.

3. המורים המקצועיים ביותר.  המורים שלנו נבחרים בקפידה כך שכל מורה הוא בעל ניסיון רב ומקצועיות בלתי מתפשרת. מעבר לזה, המורים  בעלי מוטיבציה גבוהה, יחסי אנוש מעולים, אהבה אמיתית להוראה ובעלי הכשרה ייחודית להוראת אחד על אחד. המורים שלנו ממשיכים לעבור השתלמויות והכשרות באופן שוטף כדי לוודא שכל מורה עומד בסטנדרט הגבוה ביותר.

4. לימודים לכל הרמות.  3–5 יח“ל, בין אם אתה רק צריך חיזוק בתחום מסוים– דקדוק,  משימות כתיבה, אוצר מילים, לימוד כלים להתמודדות עם הבנת הנקרא, הבנת הנשמע, ועוד,  או קורס מלא של שיעורים פרטיים– יש לנו מענה לכל צורך.

5. תרגולים. כדי להצליח בבגרות, צריך לתרגל הרבה, בשיעור ובבית. באחד על אחד נספק לך את כל חומרי הלימודים שתצטרך ומעבר עם הנחיות אישיות והסברים לעבודה טובה ומספקת בבית. כאשר תתחיל תקופה מעט יותר אינטנסיבית– תקופת המרתון, תקבל בחינות שמשקפות בדיוק את בחינת הבגרות ותוספת תרגולים שיעזרו לחדד ולחזור על החומר עם המורה שלך.   לצפייה בבחינת הבגרות.

  עדיין מתלבט?? לפרטים נוספים על הקורסים המוצעים– צור קשר עוד היום